torsdag den 30. august 2012

Ugens produkt


Ugens produkt xx<3

 Mit favorit produkt i denne uge er Lash Primer Plus, fra Estëe Lauder.
Får jeg der tænker; ”WHAT?” er det en vippe primer som man ligger under sin mascara, for at beskytte vipperne og give ekstra volumen (Den hvide mascara).
Jeg har efter hånden brugt dette produkt i 3 måneder, og kan virkelig mærke en forandring. Mine vipper er blevet meget stærkere, og jeg taber sjældent vipper når jeg fjerner min makeup. Tabte ofte minimum 2-3 øjenvipper pr. gang jeg fjernet min makeup før! Det er den største forskel.
….Men det er ikke alt den har gjord! J Selv de mascaraer jeg før ikke syntes om, kan jeg faktisk få til at ligge flot, når bare jeg har min primer uden.
Sidst men ikke mindst er mine vipper også blevet en smule længere, pga. at de ikke falder så ment af, og når at vokse lidt længere ud, inden de falder af. <33

Alt i alt, er jeg blevet rigtig glad for dette produkt, og kan varmt anbefale det videre! <3   

     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar