søndag den 26. august 2012

ProLash+



Godaften alle sammen xx<3
                                                                                                                                                                                                                                Håber alle har en dejlig søndag aften.

          Jeg har for nylig investerede i et SUPER produkt, ProLash+. Ifølge produktet kan give stærkere struktur, mere modstands dygtige og længere vipper! DET måtte jeg bare prøve..
Jeg købte det over SweetDeal, så fik det til en rigtig god pris, for mange af disse produkter er ret dyre!  J De koster nemt omkring 600 hvis man køber det fx i Matas.
Jeg laver dette indlæg til jer, der også gerne vil forsøge jer med ligene produkter. Jeg vil følge op på dette med før og efter billeder, når jeg har afprøvet produktet. Så i selv kan se resultatet! <3 xx
         Forsat deeeejlig søndag aften <3
   
                            Jeg bliver ikke betalt for dette indlæg, så i før min helt ærlige mening!<3 xx  

3 kommentarer:

  1. Vil lige tilføje at jeg bruger dette produkt både morgen og aften, får at få et hurtigere resultat. <3

    SvarSlet
  2. Hvordan gik det? Kunne man se resultater?

    SvarSlet
  3. Jeg kunne se en forskel efter ca en måneds forbrug både morgen og aften.. :) så jeg vil helt sikkert anbefale dette produkt! Og kunne enda skære ned til kun at bruge den et par gange om ugen, til at vedligeholde resultatet.. ;)

    SvarSlet